skočit na obsah | skočit k hlavní navigaci

OpenScape Contact Center

OpenScape Contact Center Enterprise V8 je integrované multimediální rešení kontaktního centra s progresivním smerováním podle dovedností pro strední a velká kontaktní centra.

Správa prítomnosti a možnost agentu zapojit pro rešení dotazu odborníky s požadovanou kvalifikací mimo hranice kontaktního centra zvyšuje míru zpracování prvního kontaktu a zároven produktivitu agentu i spokojenost zákazníku. Z pohledu architektury kontaktního centra je jako samostatný modul k dispozici hlasový portál, sítování, funkce více nájemcu, email, internetová spolupráce, outbound a call back.

Aplikace kontaktního centra nabízí intuitivní rozhraní agenta s účinnými vizuálními nástroji správy. Nabízí rovněž konzoli spojovatelky, která obsahuje produktivitu agentského desktopu a některé funkce specifické pro účastníky. Účastníci se mohou nacházet kdekoli v IP síti.

Siemens disponuje úplným portfoliem hlasových aplikací, které OpenScape Voice doplňují, včetně integrovaného systému hlasové pošty OpenScape Xpressions a řešení pro kontaktní centra OpenScape Contact Center. Přístup otevřeného virtuálního kontaktního centra (OVCC) tyto možnosti posiluje centrální podporou „virtuálních“ kontaktních center napříč více lokalitami i na druhé straně zeměkoule, je-li to potřeba. To boří zdi tradičního lokálního kontaktního centra a umožňuje globálně využít předtím pouze lokalizované znalosti. OVCC lze nasadit také na stávající lokální kontaktní centra, ať už jsou vybavena hlasovými platformami Siemens Enterprise Communications nebo produkty významných konkurentů. 

 

V této sekci:

Napište nám

Budeme rádi, pošlete-li nám nejen Vaše dotazy, poptávky,  ale také náměty na zlepšení naší práce na info@telconnect.cz