Komunikační systémy
Vývoj informačních technologií jednoznačně směřuje ke sloučení jednotlivých síťových služeb do jedné infrastruktury. Donedávna byly hlasové a datové sítě budovány jako oddělené systémy. S nástupem technologie Voice over IP (VoIP) je možné budovat hlasové sítě na infrastruktuře sítí datových a využívat jejich standardních elementů a nástrojů. Hlas se tak stává jednou z aplikací v počítačové síti.
- IP komunikace je zaměřena na potřeby firem i jednotlivců a sjednocuje různé formy komunikace, založené na produktech a službách, postavených na základě otevřených standardů. Spojuje hlasovou, IT a mobilní doménu do jednoho systému.
- IP komunikace také zákazníkům umožňuje sjednotit informace i uživatelské rozhraní napříč podnikovou a veřejnou sítí (pevnou i bezdrátovou) a vytváří konsistentní hlasové a datové prostředí. Tato vlastnost nejen snižuje náklady, ale také umožňuje pracovníkům efektivnější a flexibilnější způsob práce.
- Konečným efektem je pak přístup na vyžádání ke kontaktům a informacím, eliminace zdvojených úkolů a odstranění informačních šumů. Organizacím pomáhá vyjasnit komunikační zmatky, urychlit rozhodovací proces a uvolnit cenné lidské a IT zdroje.
Paleta komunikačních systémů UNIFY/SIEMENS, kterou společnost TELCONNECT s.r.o. dodává a servisuje, zahrnuje optimální řešení jak pro malé firmy či instituce až po velmi rozsáhlé sítě.
Přehled systémů:
- HiPath 1100 - je určen pro firmy do velikosti až 140 poboče
- HiPath 2000 - VoIP komunikační server pro až 30 IP klientů
- HiPath 3000 - řada malých a středních komunikačních systímů od 12 do několika set účastníků a to jak VoIP (vč. SIP) (až 500 klientů) nebo TDM (ISDN, Upo, a/b, DECT ) (až 384 účastníků)
- HiPath 4000 - univerzální a výkonný komunikační server pro střední a velké instalace se širokými možnostmi přizpůsobení se specifikých potřebám zákazníka. Tento systém zvládne i několik tisíc VoIP nebo TDM účastníků i v rozsáhlých sítích.
- OpenScape Voice - nejnovější VoIP komunikační server pro pokročilou a bezpečnou VoIP komunikaci s uplatněním jak pro firmy a instituce, tak i pro poskytovatele hlasových služeb.
Řešení jsou navrhována na míru specifickým potřebám zákazníka. Máte-li zájem, budeme potěšni Vaší poptávkou.
V této sekci:
Napište nám
Budeme rádi, pošlete-li nám nejen Vaše dotazy, poptávky, ale také náměty na zlepšení naší práce na info@telconnect.cz